Tuesday, August 16, 2011

Marshmallow...Ooo...Marshmallow



Salam...


Semua orang mesti tahu kan apa benda yang terdapat dalam gambar di atas. Dalam gambar tu mestilah sejenis makanan. Nama makanan itu adalah marshmallow, makanan ringan kesukaan aku. Walaupun aku tahu, hanya segelintir orang sahaja yang menyukai marshmallow ni.

Kenapa la tiba-tiba mulut ni terasa nak makan marshmallow malam-malam ni. Mana la nak cari malam-malam waktu macam ni kan. Alamatnya kena la aku pergi mencari marshmallow kesukaan aku esok. Tempat paling senang nak cari ialah dekat Giant Teluk Intan.

Ada macam-macam jenis marshmallow yang ada dijual di pasaran. Marshmallow yang paling aku suka marshmallow biasa tanpa perisa dan juga perisa coklat didalamnya. Nyum....nyum... terasa macam ada marshmallow dalam mulut aku sekarang ni.

Segelintir orang kata rasa marshmallow ni mcm tepung mentah, bagi aku ianya sedap dan tidak berapa manis. Pendapat setiap orang berbeza-beza mengikut citarasa masing-masing. Jadi, bila ada orang menegur aku dan bertanya tentang rasa marshmallow, aku akan jawab sedap sungguh... yang penting mulut aku yang makan.

p/s: jika ada sesiapa yang beli marshmallow, hantarlah sedikit pada aku...hehehe

0 comments: