Wednesday, July 6, 2011

Menunggu...




Ku menunggu, menunggu sesuatu yang datang kepada ku...(menyanyi lagu 'ku menunggu' versi Rossa tapi lirik entah apa-apa)

Salam...
Pagi-pagi lagi aku dah tanya mak, posmen dah datang ke??? Sebenarnya menunggu kedatangan posmen, bukan menunggu surat penting, tetapi menunggu barang yang telah aku 'order'.


Sebelum tengah hari barang yang aku 'order' sampai. Seronok bukan main aku bila barang yang aku 'order' sampai di dalam sebuah bungkusan kotak yang sederhana besar.

Nak tahu apa yang ada dalam bungkusan kotak tu sebenarnya, mari kita tengok gambar kat bawah ni....


set 24 batang berus MAC

10 warna blusher Danni

21 warna lipgloss Danni

88 warna eyeshadow MAC

Masa aku 'order' barang-barang kat atas ni, tertanya-tanya kualiti barang tersebut.
Bila sudah ada depan mata baru la aku puas hati dengan barang-barang yang aku order.
Ada sesiapa yang berminat dengan alat solek macam yang aku ada, boleh tengok Facebook Aida Kosmetik dan 'order' sekali....ada banyak pilihan...


0 comments: